Saturday, July 09, 2011

How to do it, part IV

Q: Kuinka saadaan kuluttaja kiintymään omaan uuteen tuotteeseen entistä enemmän luomalla tympeä tunne olemassaolevaa, kilpailevaa tuotetta kohtaan?
A: Tehdään usein käytettävä toiminto uuteen tuotteeseen ihan vain hieman erilaiseksi kuin kilpailevassa tuotteessa. Kuluttajaa vituttaa kun se klikkaa just sitä väärää nappia palatessaan kilpailevan tuotteen pariin.

Nimim. joka ikinen kerta kun klikkaan Firefoxissa oikeaa hiirennappia ja valitsen muistin perusteella valikosta ensimmäisenä listalla olevan asian, niin ajattelen että fuck you firefox kun se aukaisee linkin uudessa ikkunassa eikä välilehdessä. Arvatkaa mitä Google Chrome tekee samassa tilanteessa?

5 comments:

Annakoo said...

syy, miksen käytä firefoxia. chrome on toiminut välilehtineen mainiosti.

Lilith said...

Nii, toimiihan firefoxinkin välilehdet ihan mainiosti. Ne vaan on toisena vaihtoehtona siinä valikossa, ei ekana.

nuunis said...

toi on muuten niin totta! vaikka alussa tosissaan sain myös raivokilareita, niin nyt oon jo oppinut sen olevan vasta tokana, vaikken olisi ikinä uskonut pystyväni siihen. vanhatkin hauvat siis näköjään kehittyy.

Lilith said...

Nuunio, miten sä oot voinu vaihtaa chromesta firefoxiin? Niinku menis ajassa taaksepäin!

nuunis said...

mä en jotenkin koskaan tykännyt chromesta, enkä osaa yhtään perustella että miksi, mutta jotenkin toi tulikettu pitää mua pauloissaan; kai ennen oli kaikki paremmin :D