Thursday, May 12, 2005

Magnum

Magnumilla on ällöttävä uusi mainoskampanja: viisi aistia. Mainos on sitä vaille oksettava että ei millään piirry minun verkkokalvoilleni kuvaa ihanasta jäätelöhetkestä.

Seuraavan kesän juttu lie neljä eritettä. Yhh.

Ollaankos tähän blogilista-piste-fiihin kovasti tyytyväisiä? Minä en juuri käytä sitä. Tunnus on, kaksi suosikkiakin. Kai sitä voisi käyttää enemmänkin. Kai. Mutta onko siitä mitään iloa? Missä on hierarkia? Onko sitä? Kuka on blökkääjien kuukkeliton kuningas? Ketä täällä luetaan?

Kai sitä pitää klikata ne muutkin suosikit sinne, ja käydäkkin siellä blogilistafiissä joskus.

Minulle soitti puhelinmyyjä. Olin iloisesti yllättynyt, ja jopa harkinnut aiemmin yhteyden ottamista kyseiseen instanssiin, mutta kun siitä on niin paljon vaivaa!
Olen nyt siis vaihtanut puhelinliittymää.
Hieno suunnitelma muuten näillä isoilla yhtiöillä. Kuinka kilpailla edullisten liittymien kanssa? No perustaa oma, halpoja liittymiä tarjoava lafka. Jeii! Jotenkin kuulostaa mielestäni kierolta, ihan siltä samalta kuin beta vs. VHS. Lankaan saitte, naurakaa nyt!

Kuvittelin lisääväni tähän testituloksen mutta tulos oli niin typerä että pitäkää tunkkinne.

2 comments:

Anonymous said...

Hyy! Mä luulin eka Magnumin mainosta kauhuleffan puffiksi. Katoin suurella mielenkiinnolla, että hip hei, nyt on tullu taas joku tosi karsee kauhupätkä, pitää kai mennä kattoon. Mut mä nautin kauhuni mieluiten ulkoisesti, kiitos.

Anonymous said...

Kuulin eilen keskustelun kaupassa:

Tyttö: No olis ne varmaan hyviä, mut se mainos on niin kammottava, etten halua siks ostaa. (Naurahtaa)
Poika: naureskelee
Tyttö: Ei se varmaan paljo auta, mut silti.

Tiesin heti mistä ne puhui.